שלושה בתי ספר מהעיר – תיכון יחד, ובתי הספר היסודיים קשת ורעים, זכו בשבוע שעבר בפרס הארצי על קליטה מיטבית של עובדי הוראה ומתמחים. הפרס חולק בטקס "צומחים בקליטה מיטבית", של משרד החינוך שנערך ביום חמישי 13.12.18 בתל אביב.

מדובר בפרס חדש שניתן השנה, במסגרתו מוערכים בתי ספר על ידי ועדה ארצית לפרס חינוך. ועדה זו בוחנת את אופן הקליטה וההשתלבות, שמבצע בית הספר בעת קליטת עובדי הוראה חדשים. בתי הספר הזוכים מהעיר, הכינו פוסטרים המציגים את המודלים שלהם לקליטה מיטבית בבית הספר, וכן תמונות של אנשי הצוות שמוצגות בתערוכה בכנס.בחירת בתי הספר נכתב כי "בתי הספר קולטים מתמחים ומורים חדשים ומורים השייכים לאוכלוסיות ייחודיות. כמו כן, בתי הספר מקפידים על ליווי ותמיכה של בעלי התפקידים באופן אישי ומקצועי תוך שקיפות בתהליכי הערכה ויצירת תנאים מיטביים להצלחת המתמחים מבחינה פדגוגית וארגונית."

ראש העיר, חיים ביבס: "מערכת החינוך שלנו מובילה בהצלחה יתרה בתחומים רבים ואני גאה בכך, שגם בפרס הארצי החדש שניתן, יש לנו בתי ספר אשר בולטים בעשייתם למען קליטה מיטבית של עובדי הוראה. אין ספק, שהקליטה המיטבית תורמת ישירות לאקלים הבית ספרי ולאיכות ההוראה ועל כך ישר כוח."

מנהלי בתי הספר: יחד, רעים וקשת
מנהלי בתי הספר: יחד, רעים וקשת צילום דוברות העירייה